Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

American pancakes och dans

Skrivet:    ·  Allmänt, Videoinlägg

Idag gick Siri, Hedda, Tyra och Clara W hem till mig efter skolan och gjorde American pancakes. Det var super mumsigt och jag lägger upp receptet senare men men när vi ätit upp, Clara W gått hem och vi tittat på bilder ifrån klassresan började vi spela Just Dance på Wii, och jag tror aldrig att jag skrattat så mycket av att titta på när andra dansar. De var så fokuserade och gjorde verkligen allt de kunde, frågan är bara om det verkligen gick så bra?

Puss och Kram!♥

Hedda och Tyra... :)

♡Mimmi♡
Skrivet: 2013-01-21,  kl. 19:57:58

Hahhahahaha gud vilken rolig video! Jag ÄLSKAR när du lägger ut sånna videos. Gör gärna det oftare! :)

Svar: Ja visst är den! Jag skrattar ihjäl mig varje gång! :) Jag lägger upp videos när jag har tid! :) Kramar från mig! <3
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design