Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bilder ifrån Romme

Skrivet:    ·  Allmänt
Som jag lovat så kommer nu bilderna ifrån Romme. Filmen när jag åker kommer upp lite senare fast då är det ifrån förra året då vi var i Gesunda för jag glömde kameran...
 
Aja ikväll ska vi iväg till några kompisar som vi brukar fira Valborg med, fast det är liksom inte så jättemycket kompisar till mig. De har barn i åldrarna 7, 5 och 2 eller nåt sånt... :( Men, men får hoppas att jag har Wifi där så att jag kan kolla på PLL :)
Puss o Kram!♥
Bild i liften... :)
Lite skum bild inne på restaurangen på kvällen...
Jag och Märta ^_^
♡Hej♡
Skrivet: 2013-01-05,  kl. 16:56:03

När ska du lägga ut svaren på frågestunden? Jag vill gärna ha svaren hehe ;)

Svar: Åh jag vet att det har tagigt typ åttiofem år sedan jag lade ut att jag skulle ha frågestund men jag satsar på imorgon om det är ok!?Kramar från mig! :)
Tilda

♡Anonym♡
Skrivet: 2013-01-05,  kl. 17:40:05

Men hur kunde du lägga upp de där bilderna om du glömde kameran? :) kram

Svar: Jag trodde att jag skrev det, jag fotade lite med mammas mobil och pappas kamera... :)Kramar från mig! :) <3
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design