Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gallerian med Clara N

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag har jag och Clara N varit i Gallerian och testat massa konstiga kläder, ätit youghurt glass och köpte lite grejor på The Body Shop. Vi var där i flera timmar och bara tittade och pratade och jag hade det jättekul! :)
 
Nu sitter jag och lyssnar på musik, eller egentligen en och samma låt som jag spelar om och om igen. Den äger!!! Jag vill verkligen tacka Rebecka och Clara N som tipsade om den!!!!
Ikväll ska jag bara vara hemma och slappa och kanske kolla på TV, btw. går det något bra på TV ikväll?
Puss och Kram!♥
 
Youghurt Glass. Nom nom!!!! ^_^
Lite skumma kläder ifrån Mexx.... :D
Testar lite t-shirts på Hollister. :)
Min Body Mist med doft av Mango!!!! :O ♥
♡Ida♡
Skrivet: 2013-01-12,  kl. 19:47:04 Blogg:  http://norberg_ida.blogg.se

Vilken lååt?? :) <3

Svar: Har inte jag länkat den???Den heter " I knew you were trouble" med Taylor Swift!!!!
Kramar från mig! <3 :)
Tilda

♡Ida♡
Skrivet: 2013-01-13,  kl. 11:43:37 Blogg:  http://norbergida.blogg.se

Hahahaha ojdå såg inte d :P <3

Svar: Vilken tur att du hittade det! :) <3
Tilda

♡Clara♡
Skrivet: 2013-01-13,  kl. 20:31:53 Blogg:  http://clarazliv.blogg.se

Jag har också mango-body mist, den luktar jäääättegott! :) ♥

Svar: Haha ok kul! :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design