Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Skratt-attack

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter första dagen i skolan så känner jag att jag inte riktigt vaknat till ännu, jag och Lovisa har typ suttigt och flummat på alla lektioner och jag känner att min hjärna inte riktigt hunnit koppla på ännu.
Men men efter skolan gick jag, Clara N och Lovisa hem till mig och gjorde en musikvideo som vi jobbade med typ sjukt länge, men trots det så är den lite skum...
Vi rostade även mackor och åt typ upp vår ost samt skrattade sjukt mycket! :)
Puss o Kram!♥
En bild ifrån vår musikvideo! ^_^
 
 
♡Mimmi ♡
Skrivet: 2013-01-08,  kl. 19:12:17

Skulle inte du kunna lägga upp den videon??

Svar: Nej tyvärr går inte det. Videon går liksom inte att föra vidare, ledsen!Hoppas det är ok iaf!
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design