Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Svar till frågestund!!!!!

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag har svarat på alla jag kan och om det är så att din fråga inte är med skriv en kommentar så fixar jag det!
Puss o Kram!♥
 
Vilket TV-program gillar du mest?
TV-program är typ X-factor eller så men TV-serie är lätt Pretty Little Liars! :)
 
Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att dansa så det gör jag ofta, och om det är vår/sommar är jag ute och springer en del. Fast jag älskar att vara med vänner också! :)
 
Vilken är din favorit årstid? Varför?
Jag älskar sommaren, för att det är varmt och skönt då och det är så härligt att vara ute i naturen. Fast jag gillar våren oxå för då fyller jag år... ^_^
 
Hur är din stil?
Åh jag skulle nog vilja svara på den frågan med tre ord: Jeans, Skjortor och Stickat!
 
Älsklingströjor?
Hmm, det var svårt. Jag tror att det är de här:
Denna på sommaren                       Och denna på vintern/hösten
 
Favorit klädaffär?
Pull and Bear, en butik som inte finns i Sverige tyvärr, Hollister, finns i Stockholm och Monki som finns lite överallt tror jag... :)
 
Vad lyssnar du på för musik?
Jag har lite blandad musik stil men jag gillar b.la. annat det här, här och här. Och typ allt som går att dansa till! :)
 
Vilken är din favorit färg?
Rosa, Svart och typ alla pastellfärger. Hehe...
 
Vilken film gillar du mest?
Hmm, den var svår! Komedi är det nog Trångt i Kistan Thriller= Shutter Island Kärleksfilm= Love actually och så gillar jag massa andra filmer oxå!!!!
 
Vilket husdjur skulle du vilja ha?
Åh en hund!!!! Om inte min mamma var allergisk skulle jag absolut vilja ha en hund, så jag kommer nog att köpa en när jag blir äldre och då blir det en långhårig chihuahua. Sorry mamma....
 
Om du skulle flytta någon stans i världen, var och varför just där?
Jag skulle vilja flytta till England, U.S.A eller Australien när jag blir äldre faktiskt. Jag älskar det engelska språket och tycker att de länderna har en intressant kultur. Jag vet att det är ett konstigt argument men jag är ganska trött på Sverige faktiskt och vill flytta till ett land där man pratar engelska.
 
Vad är du mest rädd för?
Asså skumma människor när det är mörkt, lite skum rädsla kanske men så är det! Dessutom har jag en fobi för stora feta spindlar, huuuuu!
 
Vad gillar du mest att äta?
Sushi, Tacos och Indisk mat. Fast sen beror det mycket på miljön och sällskapet oxå för att få matupplevelsen på topp liksom... Men om man bara tänker mat så är det, det  jag skrev. :)
 
Vilken är din favoritgodis?
Jag älskar alla sura godisar typ och choklad!
 
Vilka bloggar följer du?
Jag följer fyra av mina vänners bloggar och det är Normas, Hannas, Lovisas och Clara Ns samt  ZarasKeelas, Catys och Hofhs blogg. Fast jag är inte inne på allas alla dagar, det blir mest om jag har tid. ^_^
 
 Beskriv dig själv med 3 ord?
Dansig, Filmfreak Glad
 
Säger du Nicki Minaj eller Nicki Minach? (det stavas ju Nicki minaj, men vissa säger typ Nicki Minach)
Jag säger Nicki Minasch för det är det hon heter! :)
 
Är du kär i någon?
Nja, lite kanske. Men jag tycker flera killar är söta och uppe på det har jag även en kändis-crush på Taylor Lautner! :)
 
Vad hatar du?
Alltså hatar är ju ett väldigt starkt ord, men jag HATAR alla racister och mördare, ganska självklart kanske...
 
Vilken seriefigur skulle du vilja vara?
Jag skulle nog vilja vara typ Superwoman eller nåt, för då får jag flyga och så är jag jättestark! ^_^
 
Hur gammal är du?
Jag är 12år och 8mån gammal. Fyller år i maj! :)
 
Vad längtar du till?
Jag vet inte, tills jag blir stor kanske och får upptäcka världen eller så. Just nu finns det liksom inget riktigt jag längtar efter... förutom sommaren då. :)
 
 Hur många läsare per dag har du?
Det varierar ganska mycket men ofta omkring 16 läsare och ibland har jag ända upp emot 25 vilket jag tycker är ganska mycket! Jag älskar mina läsare och utan er skulle jag ju inte göra det här! :)
 
Drömjobb?
Ähm, skådespelare lätt faktiskt. Jag älskar att spela teater och både min morbror och hans tjej spelar/har spelat teater så de är riktigt stora förbilder!!!!
Det där är en bild på min morbror (mitten) när han var med i filmen Jägarna 2!
 
Har du bra betyg?
Haha ja det tycker jag nog att jag har! :)
 
Varför bloggar du är dte något du kan tipsa om?
Jag bloggar för att jag älskar att skriva och pyssla och så, så då var bloggningen en ganska rolig och spännande sak att göra!
Och JA det är något jag kan rekommendera till alla de som har tid, intresset och ett bra skrivspråk! :) För jag tycker inte att det är roligt att läsa opersonliga bloggar, fast det är BARA vad jag tycker!
 
Kan inte du lägga upp en video där du visar dina favoritplagg?
Absolut, vilken bra idé! Så fort jag får tid tar jag med er ner till mitt rum och visar upp mina favvoplagg! :)
 
Hur redigerade du den där bilden?
Jag andvände sajten pizap fast för att jobba på den sajten måste man ha Adobe Flash Player och kreativitet! :)
 
♡Hej Tilda♡
Skrivet: 2013-01-08,  kl. 18:25:57

Du har ju typ en app på din iPad som heter typ photo lr eller nåt?? Där du redigerar bilder?? Är den bra, gratis? Hehe eller har jag helt fel? Kram kram

Svar: Ja den är gratis och helt ok, men förvänta dig inte för mkt av den! ;)Kramar från mig! :) <3
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design