Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Vill inte äta pepparkakor mer...

Skrivet:    ·  Allmänt
Idag krossade vi vårt pepparkakshus tillsammans med Ida, Alva och Märtas kompis Ellen. Det var jättegott i början men sen när det bara var massa tomma bitar blev man sjukt mätt!!!
När vi "ätit upp" kollade vi gamla videos ifrån när vi var små, det var jättekul att se alla så små. För vår och Ida och Alvas har känt varandra sen vi var JÄTTEsmå, så vi har massa videos och det är kul att titta och minnas liksom.
Det är faktiskt ett ganska roligt tips ifall ni har tråkigt, fråga era föräldrar om det finns filmer på er som små.... :)
Puss och Kram!♥
 
P.S. håller på med en ny design som kommer att dyka upp på bloggen snart so be ready! ^_^
 
NOM NOM!!!!! ^_^
 
En gammal bild på oss. Det är Ida och jag överst och Alva och Malte underst. :D
♡Emmie♡
Skrivet: 2013-01-17,  kl. 07:18:49

Haha vilka roliga bilder! Är det ni som är små på bilden längst ner?

Svar: Jag det är vi för ganska många år sedan.... :)
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design