Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

~~~

Skrivet:    ·  Allmänt
 Familj:
Två yngre syskon, Malte som är 2år yngre än mig och Märta som är 7år yngre än mig.
Mamma & pappa som alltid ställer upp.
Mormor & morfar samt farmor och farfar alla 4:a i livet!
Två små kussar på 3½ samt 1år, jordens sötaste!
Dessa umgås vi mest med asså har så sjukt många fler i min underbara familj och släkt!
 
Drömmar:
Vill flytta till U.S.A eller England när jag blir stor.
Drömjobbet är skådespelerska, designer eller författare.
Vill ha 2 elr. 4 barn när jag blir stooor.
Vill besöka Hawaii samt Borneo innan jag dör!
 
Intressen:
En riktig filmnörd älskar att kolla på film.
Kan inte leva utan musik.
Om dans inte fanns skulle jag bara vara en halv person.
Teater är askul!
Gillar att promenera, springa oxå men det tar så lång tid att göra sig iordning.
 
Allmänt:
Mina största idoler är min mamma, mormor och "moster."
Jag hatar miljöförstörare och försöker att inte slänga saker i naturen.
Skulle inte klara av att bo på landet.
Gillar naturen men vill vara nära storstan.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design