Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Here my dreams are made of water

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte ut med bryggflotten idag och åt lunch. Var "ute till sjöss" i 4h typ och badade och solade och hade det döbra. Det är så mkt sommar det kan bli, känns så härligt. Sommar är bästa årstiden, eller vad tkr ni? ^_^
Lite onödig fakta för jag har inget att skriva:
  1. Malte kan hoppa från bryggan + klättra upp för stegen 4ggr på 20s
  2. Vi hittade massa älg-bajs på en holme
  3. Jag försökte göra en instavideo men min mobil lagga
  4. På vägen hem fick jag massa energi och stod i fören och lekte körledare...
Ska titta på tv nu för jag är trött.
Puss och Kram!♥
 The gang... ^_^
 Hittade nattviol på samma holme som älgbajset
 Mormor smygfotade mig under min körledarperiod... :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design