Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

We keep paddling, no matter what

Skrivet:    ·  Allmänt
Japp japp ni gissar rätt, det blev ännu en dag vi sjön p.ga. av detta stekheta väder. Solen har verkligen valt att ta i så det är nästan töntigt varmt i solen här uppe på gården. Men trots att man är på väg att svettas ihjäl för minsta ansträngning så är det ju härlig någonstans mitt i alltihop.
Väl där så släpade morfar fram kanoten så först tog han och Malte en sväng runt mormor och morfars lilla ö och sen gjorde jag och mamma det. Så härlig så man dör ju!
 
Nu ska jag, mamma, Malte och Märta åka in till Kungsör och köpa kebab för mo&mo är på middag hos grannarna.
Puss och Kram!♥
Mamma och jag paddlar lite sådär proffsigt...
 Erland badar lite ^_^
♡ADARAS.se - Your blogazine♡
Skrivet: 2013-07-28,  kl. 20:00:10 Blogg:  http://adaras.se

härligt det där såg ut :D

Svar: Tack!!!! ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design