Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Ooops, bad update

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit riktigt knepigt att blogga de senaste dagarna då jag kommit hem sent och det inte riktigt funntits tid att blogg så det är därför dessa morgoninlägg börjat dyka upp men snart kommer allt återgå till det normala!
 
Var på lillkusin Elsies 1års kalas igår, bilder kommer upp så fort jag har tid! Det var riktigt mysig och solen stekte hela dagen, förvånad över att jag klarade mig undan att bli bränd ^_^
Ska fixa iordning mig för skolan nu.
Puss och Kram!♥
Jag och Sofie på väg ner till kanalen de bor vid för att bada! ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design