Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Thanks for all these years

Skrivet:    ·  Allmänt
Skulle kunna skriva värsta långa talet men det skulle bli alldeles för jobbigt att läsa, har hur som helst haft 7 helt otroliga år och denna dag har gett mig så många nya minnen.
Har en helt fantastiskt bra klass och vi har länge fått höra att "en sån klass osm ni har är 1 på miljonen att man får" och självklart är det de när alla är omtänksamma, ser och lyssnar till varandra, alltid finns där men framför allt lyfter skolan till en helt ny nivå!
4ever and ever!
Puss och Kram!♥
På skolgården där vi både sjöng allsång och fick lyssna på körsång ^_^
Efter skolavslutingnen då vi väntade på bussen....
...som tog oss till Flaten!!!
Simon, Sebbe, Burre och Victor köpte glass... ^_^
Åsa, Tove, Tyra och Jossan väntar på bussen hem efter 4½ timmes bad!
 Jag, Clara N och dessa tuffingar gick hem till Burre ett tag efter badet :)
Ja det är precis vad vi är... ojojoj nu kommer tårarna igen ♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design