Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

That feeling u get when u workout

Skrivet:    ·  Allmänt
Näst sista dagen på friidtottslägret idag da, det är så himla kul där känns så tråkigt att det snart är över igen. Har mångkamp imorrn med tio olika genar så det är bäst att min träningsvärk tar och ger sig under natten asså!
Idag var det höjd och stav som stod på schemat och det är dökul ju! Älskar att hoppa höjd och stav är oxå kul haha. Det gick ganska bra för mig på höjden klarade 1.15 m men rev på 1.20 tror att jag hade klarat det om jag bara fått köra en gång till...
Puss och Kram!♥
Leandro bjöd alla i gruppen på bullar idag, TACK LEANDRO!!!
Fotade en litan halvdan bild på gruppen... ^_^
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design