Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Went swimming with Alex

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte till Flaten igår med Alex, vi var där i typ 5h allt som allt och hade superkul. Vi badade och spelade minigolf, det gick lite halvbra för mig på minigolfen jag hade lixom inte en bra golf dag haha.
Efter att vi åkt hem bytte jag om i racerfart och ckyklade in till mamma i stan där vi tsm sen cyklade vidare till Skansen där vi senare kollade på just Allsång på Skansen och det var riktigt mysigt och som en bonus var både Zara Larsson och Passenger där och många andra bra artister, bilder där ifrån kommer senare!
Puss och Kram!♥
Minigolf proffset haha ^_^
 Och så jag oxå... :)
 
♡Norma♡
Skrivet: 2013-06-26,  kl. 16:39:09

Superfin klänning/byxdress! ♥

Svar: Tack, kul att du gillar den! ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design