Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

When an hour seems like a second

Skrivet:    ·  Allmänt
Sista vanliga dagen idag, imorrn har vi "städdag" och på onsdag slutar vi, känns ju helt sjukt!
Gick till Alex efter skolan tsm med Erik. Vi gjorde smoothie, kollade på film och pratade om allt möjligt, vi hade riktigt kul helt enkelt. Filmen vi såg hette "Jönssonliga på Mallorca" låter det bekant?
Haha, Jönssonliga är ju roligaste film serien ever ju, och jag kom på mig själv med att sitta och fnissa åt nästan allting... ^_^
Nu ska jag kolla om min syster har möjlighet att låta mig få låna iPaden, hon har kommit in i en Hannah Montana period och tittar på det heeela tiden...
Puss och Kram!♥
Spelade ett jätteroligt spel som hette något med spaghetti, jag och Erik kom delad etta! ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design