Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Känner mig duktig

Skrivet:    ·  Allmänt
Har precis kommit tillbax från en springtur i det underbara-typ-snart-vårvädret. Det var precis lagom varmt/kallt och solen värmde verkligen. Men nästan precis när jag startade fick jag någon konstig kännsla i mitt hörga knä, gör ont när jag sträcker ut benet. Nån som vet vad det kan vara?
 
Ikväll ska jag och mamma laga en asiatisk tre-rättersmiddag så jag är fett pepp på det!
Puss och Kram!♥
Nån mer än jag som älskar att springa med musik i öronen? ^_^
♡Anonym♡
Skrivet: 2013-03-24,  kl. 09:45:32

Härligt att springa! Hur långt springer du? :)

Svar: Jag tror att det är typ 6km, vet inte riktigt springer samma runda hela tiden.Du får följa med nån gång! ^_^❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design