Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tandläkaren och Gossip Girl

Skrivet:    ·  Allmänt
Det var dags för den där kontrollen hos tandläkaren igen och det gick bra för mig, ska bara tänka på att andvända tandtråd så jag får ta och lägga till det i mina kvällsrutiner... hmm får se hur det går...
Aja efter att jag var färdig med det gick jag hem och gjorde bananpannkakor och nördade Gossip Girl ett tag. Nu har jag precis gjort färdigt min och Lovisas power point och ska nog fila lite på min bok som jag är rätt så nöjd med...*host lite skrytig *hos*'host men det får ni stå ut med haha.
Puss och Kram!
 
Såhär snygg är jag hos tandläkaren... är det bara jag som stör mig på att det alltid är så dystert hos tandläkare och dyl. ?
Mina fina små pannkakor... ^_^
♡Mormor♡
Skrivet: 2013-03-12,  kl. 19:14:16

Jättegott ser det ut! Det receptet får Du göra nästa gång ni är här o Torpa.

Svar: Haha absolut!!! Bara ni har bananer och ägg så fixar jag det!Kramar från mig! ^_^ ♥
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design