Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Cake party

Skrivet:    ·  Allmänt
Gick hem till Tyra med Norma och Rebecka efter skolan, samtidigt gick Siri, Clara N och Clara W hem till Srir och bakade. Vi berättade inte för varnadra vad vi bakade och när båda bakat klart gick vi till Siri och fikade, då visade det sig även att båda bakat en "tårta".
Det var jättegott men framförallt roligt, ett toppen avslut på en skolvecka. Jag säger som Norma sa, det är najs att avsluta veckan med något man tycker om!
Puss och Kram!♥
Saaaaft! ^_^
Sockerkaka och vår Jordgubbstårta! Det var suupermumsigt ♥
På "3" ska du göra den första pose du kommer på. Så här gick det för mig... ^_^
♡Anonym♡
Skrivet: 2013-05-17,  kl. 19:55:37

Hej vad mumsigt! vem är det på bilden bredvid dig högst upp? :)

Svar: Det är en tjej i min klass som heter Clara. ^_^❤
Tilda

♡Moa♡
Skrivet: 2013-05-18,  kl. 12:24:20

Haha Gud vilken rolig bild på alla dig! :D

Svar: Tack!!! ^_^ ❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design