Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gymnastics make the impossible look easy

Skrivet:    ·  Allmänt
Gick upp vid sju imorse för att hinna till Märtas gympauppvisning i ÅKESHOV! Uppvisningen var fett seriös och det var massa HG (hammarby gymnaster) i olika åldrar. Det var typ "rymdtema" och Märtas grupp var på djungelplaneten det fanns även ostplaneten, eldplaneten, havsplaneten osv.
Filmade MASSOR så jag ska pussla ihop en liten film som kommer upp sen, nu ska jag hjälpa pappa med maten, ska grilla ikväll och sitta ute, mys!
Puss och Kram!♥
Fanns ett utegym precis bredvid hallen så i pausen var vi först ut! ^_^
In action... ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design