Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Im done with it!

Skrivet:    ·  Allmänt
Asså nu menar jag inte bloggandet utan mitt pannband jag stickat på slöjden i typ ett år. Idag blev det äntligen klart så det ligger här bredvid mig och gör mig lite stolt, får se hur mkt jag gillar det i vinter bara...
Gick hem till Tyra efter skolan tsm med Hedda och Siri, vi kokade pasta och pratade om klassfesten imorrn! Är fett peppad men har svårt att bestämma vad jag ska ha på mig så måste fixa det ikväll!
KLÄDÅNGEST!!!
Puss och Kram!♥
Kinda nöjd nu! ^_^
♡entjejsomföljerdinblogg♡
Skrivet: 2013-05-31,  kl. 07:31:02

Hur gjorde du för att få grå bakgrund men dig färgglad? Snyggt pannband btw!

Svar: Jag redigerade bilden med "magic brush" på pixlr.com ^_^
Tilda

♡Maggan♡
Skrivet: 2013-05-31,  kl. 19:10:05

Jättefint! Du kan ju både sticka och virka.

Svar: Ja det kan jag haha ^_^❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design