Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

I'm pro at fotball!

Skrivet:    ·  Allmänt
Gick hem till Hedda efter skolan med Tyra, Siri och Lovisa.
Vi hängde där, spelade lite fotboll och var ute i trädgården hela tiden, riktigt soft faktiskt. Jag fick även visa mina stora fotbollstalanger *host jag är sämst på fotboll host* och lyckdes träffa bollen ett fler tal gånger, även fast den for in till grannen hälften av alla de gångerna...
Aja det är iaf kul att låtsas vara grym och köra fullt ut så länge ingen kommer på hur dålig jag är, smart va? ^_^
Ska gå ut och sätta mig och läsa med en filt runt mig nu tror jag, får passa på då det ska regna imorrn.
Puss och Kram!♥
'
Siri och Hedda kör vägg ^_^
Asså hur mycket vårkänsla av den här bliden? ♥
 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design