Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

It´s ma birthday

Skrivet:    ·  Allmänt
Har haft en azuuum födelsedag, har blivigt grattad av både familjen, mormor och morfar, Jeppe, alla kompisar mm.
I morse fick jag frukost på sängen och två paket, en bok och EN RESA TILL LONDON MED MAMMA, MIN KOMPIS OCH HENNES MAMMA!!! Åh jag blev så glad att jag började gråta... ^_^
 
Idag sa typ alla i hela klassen grattis till mig och på slöjden fick jag till och med en fin liten sång sjungen för mig oxå. Nu har vi precis kommit hem ifrån en restaurang och ska äta glass. Muuuums!
Puss och Kram!♥
Hade "syjunta" på slöjden. Det var mina och Heddas kakor, Adams kärleksmums och Icas chokladkakor som Masse köpt... ^_^
Mamma, Märta och jag! ♥
Åt suupergottig mat!
♡Ella♡
Skrivet: 2013-05-03,  kl. 08:08:14

Vilken härlig födelsedag! :)

Svar: Haha aa det var en super härlig födelsedag! :) ❤
Tilda

♡Mormor♡
Skrivet: 2013-05-03,  kl. 19:04:58

Vilken mysig födelsedag! Kram till Dig!

Svar: Tack ses snart!!! ^_^❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design