Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Loook here!!!

Skrivet:    ·  Allmänt
Vi känner en kvinna som heter Eva som är världsbäst på att sy. Just nu är hon sugen på att sälja vimplar som man kan hänga upp i sitt rum eller varför inte ute i trädgården. De är så sjukt välgjorda och allt är så perfekt.
Är ni intresserade eller känner någon som är intresserade släng iväg ett mail till [email protected] så berättar jag mer om hur det fungerar.
Självklart kan du välja hur du vill att vimplarna ska se ut, och det kommer bara vara du som har just en sån!
Puss och Kram!♥
♡Ewa Andersson♡
Skrivet: 2013-05-14,  kl. 15:14:24

Tilda! Vilken superblogg du har, och TACK för all support. Kram Ewa/

Svar: Tack vad glad jag blir!!!! ^_^❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design