Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Our performance

Skrivet:    ·  Allmänt, Videoinlägg
Har haft en underbar och rolig dag idag med fullt schema nästan hela tiden.
Vi hade tre föreställningar idag och mamma, pappa, Malte och Märta kom och och kollade på den första, så det är därifrån det senare kommer att komma upp videos...
Känns både kul och konstigt att vara färdigt med allt för terminen, särskilt att inte få träffa alla kompisar! Men men jag är tillbaka där i höst igen! ^_^
Nu ska jag kolla på "Inför Eurovision Song Contest" så ha en grym söndag!
Puss och Kram!♥
Oj, oj vilken dålig bild. Aja det är när vi dansar till "Såklart" ^_^
Och här är "Black or White" :)

 

♡Maggan♡
Skrivet: 2013-05-06,  kl. 22:30:55

Vad bra det var, kul med olika decennier. Jag tyckte Du var bäst!!!

Svar: Haha, tack mormor! Får visa framträdandet live när ni kommer hit! ^_^❤
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design