Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

S'mores, a very yummy dessert

Skrivet:    ·  Recept
Alla som äger en grill, marshmallows och kex med choklad på gör S'mores nu!! Det är så underbart, otroligt, fantastiskt, obeskrivligt gott och samtidigt så barnsligt enkelt.
Grilla din marshmallow så som du vill ha den. Placera två kex ,med en chokladsida på, runt marshmallowen. OBS choklad sidan måste vara innåt och mumsa i dig den så snabbt som möjligt. 
Jag lovar det är helt amazing! Vill man göra "orginal varianten" av S'mores ska man andvända sig av två haverekex och en chokladbit ist för kex med choklad på men men det blir lika gott!
Puss och Kram!♥



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design