Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Watched a mooovie ^_^

Skrivet:    ·  Allmänt, Film och TV-serier
Gick (småsprang i regnet) hem till Hedda after school tsm med Siri. Vi poppade popcorn och kollade på en film, ingen av oss hade hört talas om filmen innan men den var bra. Handlade om en kille som blev tvingad att gifta sig med en kroatisk tjej som heter Masha för att hon skulle få amrikanskt medborgarskap. Fattar ni hur fel allt blir när Mashas pappa är en maffiaboss, killen har en desperat tjej som följer efter honom överallt och "paret" inte får göra något intimt alls!
Nu ska jag gå och prata lite med mormor och morfar som precis kommit, de har varit på en 22h kryssning till Åland och just kommit tillbax.
Puss och Kram!♥
Hedda saltar lite ^_^
Ja kanske inte välrdens bästa bild men men. Filmen får 3 av 5 stjärnor!
♡anonymisen♡
Skrivet: 2013-05-30,  kl. 17:12:25

Vad heter filmen?:))) ps: när kommer din nya header?<3

Svar: Den hette "You may not kiss the bride" headern kommer upp när jag är klar med den vilket borde vara närsom helst!!!!!! ^_^
Tilda




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design