Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Artist of the week-The Fooo

Skrivet:    ·  Musik
Har gillat dessa killar lite till och från, varit rätt kritiskt till deras musik osv men det finns verkligen några låtar som är riktigt bra och som jag lyssnat rätt mycket på under veckan. Svårt att inte lyssna på de när nästan alla runt än gillar de... ^_^ Dessutom är de flesta av de extremt snygga och så dansar de fånigt bra.
 
Gillar den är låten extremt mycke, vet nt varför bara extremt beroende framkallande!
 
 Äkta tjejkvällis låt ^_^
 
 Lyssnat sönder den här låten lite för många ggr... :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design