Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Back home

Skrivet:    ·  Allmänt
Kom hem hit runt sju och har visat upp alla våra inköp nu för resten familjen haha. Är riktigt nöjd med mina grejer, har fått allt jag ville ha och ännu mer. London var en otroligt grym stad, längtar tills jag får besöka den igen om några år eller så ^_^
Hanna har tagit sjukt många fina bilder så när hon skickat över dessa (kan ta ett tag) kommer bilderna upp på bloggen, ska även pussla ihop en video som kommer upp nån gång under veckan, får se helt enkelt. Har även fått önskemål om att göra en haul video och den tänkte jag göra imorrn om inget annat händer.
Puss och Kram!♥
 Såhär såg vi ut efter första dagen, blev rätt många fler påsar...
 En av våra många fikor, just denna var i Notting Hill ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design