Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Last day of November

Skrivet:    ·  Allmänt
Kan knappt fatta att det är sista november nu, bara 25 ynka dagar kvar till jul. Helt sjukt jue, det var ju alldeles nyss jag började i 7:an eller? Bara för några dagar sedan jag började räkna ner 3 veckor till London? Fattar verkligen inte vad som händer med dagarna haha.
Ikväll ska vi t Hannah och Adam och äta middag btw, ska dit lite tidigare o hjälpa Hannah med en grej. Hoppas även få bilderna från London ikväll, hon tog så många fina bilder där ifrån så ska bli kul att få se de!
Puss och Kram!♥
 Köpte julblommor idag ^_^
 Märta började kika på julpyntet :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design