Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

T.G.I. Friday

Skrivet:    ·  Allmänt
Lova o jag drog t mej efter skolan och gjorde mellis och kollade på film, fast innan vi började kolla ringde Tove så hon och Jossan kom oxå över så vi kollade på fortsättningen av Linas kvällsbok och åt choklad ^_^
Ska möta upp Hedda snart och dra t kvällis, imorrn ska Märtis ha kalas för typ 10st i hennes klass här hemma så jag ska typ vara "lekledare" eller nåt. Brukade tycka det var askul men är lite halvpepp på de...
Puss och Kram!♥
 Lova ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design