Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

And the winner is...

Skrivet:    ·  Allmänt
...Moa. Messa/kika/maila mig så fixar jag presenten till dig! Såklart ska källarfönsterna bli tavelramar, tror att det kommer bli feta grymt. Kommentera om ni vill att jag ska filma mitt arbete med fönsterna eller om ni bara vill ha bild på resultatet ^_^
Sovmorgon idag så jag var iväg och lämnade lillsyrran på 6års på morgonen och tänkte plugga lite nu och antagligen kika lite på Glee. Det är ju bara 19 dagar till PLL halloween avsnittet kommer ut, gissa vem so är taggad?!
Puss och Kram!♥
Hade lite kul imorse haha as usual ^_^
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2013-10-03,  kl. 16:22:15

Men ja skrev ju också tavelramar

Svar: Ja det var jättemånga som gissade rätt men jag lottade sen och då var det Moa som vann ❤️
Tilda-Den fluriga tjejen♥

♡Lilla my♡
Skrivet: 2013-10-03,  kl. 18:24:29

Ja filma allt du gör, älskar dina videos!!!!

Svar: Åh tack! ❤️
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design