Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Artist of the week-Miley Cyrus

Skrivet:    ·  Musik
Har älskat Miley sen jag såg mitt första Hannah Montana avsnitt, tycker fortfarande att den serien o de filmerna är rätt bra...
Aja tyckte hon var värd uppmärksamhet den här söndagen o dessutom har jag lyssnat söner några av hennes låtar den här veckan så det var lixom självklart att det var hon nu!
Puss och Kram!♥
Najs partylåt haha...
 
Hon sjunger knappt i den här låten men den får vara med ändå, fånigt bra jue!!!!!!
 
Så himla fin låt!!!!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design