Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Busy gurl...

Skrivet:    ·  Allmänt
Har haft 65 unika läsare idag, ni fattar inte hur glad jag är!!!!
 
Tänkte ju plugga imorse men det blev lixom inte så, hann inte med det innan jag skulle in till stan och möta mamma. Vi åt sushi, den godaste ever(!!!!!!), på götgatsbacken och hade värsta mysiga lunchen. Gick hem sen och när jag kom hem gick jag till Hedda där Tyra, Erik, Wille och Matte oxå var. Gjorde inte så mkt väl där utan gick bort till en park i tallkrogen ist och hängde där typ haha.
Har nyss sprungit, ska plugga lite nu inför franskan imorrn...
Puss och Kram!♥
 Underbara mamma ^_^
 Om ni oxå älskar sushi måste ni gå till Samba Sushi på götgatan, det är så gott!!!!!!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design