Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Four hours laughing

Skrivet:    ·  Allmänt
Ja rubriken beskriver rätt bra vad jag, Tove, Emelie, Sophie o Hedda(som dock gick ganska snart) har gjort under eftermiddagen, Gick hem till mig för att plugga NO o gjorde det ett tag men man kan nog säga att vi var lite för hypade för att vara kapabla till att plugga haha.
Måste plugga franska NU(!!!!!) har 42 j**la glosor till imorrn, hur tänkte vår franska lärare där??? Det nya PLL avsnittet finns även på swefilmer nu så det måste jag oxå kolla på!
Puss och Kram!♥
Blev en fin bild idag haha
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design