Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

IRL.

Skrivet:    ·  Allmänt
Var och såg IRL. idag med Hedda o Clara W. Den var rätt bra, men en sån sjukt typisk svensk film. Den där dystra bilden, lite skakiga filmningen, ofta inzoomade ansikte, ja ni fattar haha. Men jag vet inte det är något som tilltalar mig, skulle nog vilja se den igen men jag vet inte. Ganska mycket tankar kring den!
Ska pyssla lite med en grej inför mammas födelsedag nu, men vad är hemligt...
Puss och Kram!♥
 Innan bion...
♡Julia♡
Skrivet: 2013-10-28,  kl. 18:00:15 Blogg:  http://juliakarlsson.webblogg.se

kul med bio iallafall! :)

Svar: Ja absolut :)
Tilda-Den fluriga tjejen♥

♡Hedda♡
Skrivet: 2013-10-28,  kl. 18:54:30

Fyfan vilket ass, mitt i ett steg ju :(

Svar: Nej men verkligen inte!! ❤️
Tilda-Den fluriga tjejen♥

♡Rebecka - hårdrockstjej som bloggar om skönhet och vardag♡
Skrivet: 2013-10-28,  kl. 20:15:25 Blogg:  http://citrusljus.blogg.se

Vad handlar den om? :)

Svar: Den handlar om en sjukt utstött kille som får en ny vän via ett onlinespel på datorn. Svårt att inte förklara för mycket men ungefär så... ;)
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design