Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Just another day

Skrivet:    ·  Allmänt
Hmm vet inte vad jag ska skriva om.Det har bara varit en helt vanlig dag idag . En bland många andra om ni förstår vad jag menar. Måste ju vara sjukt tråkigt för er att läsa om, känner att jag är i värsta deppmode här asså, så tråkigt jue!
Aja ska nog kika på (RE)VOLT nu som finns på svt play. De har kommit ut typ två avsnitt o trots att jag bara sett det första tycker ja den verkar rätt bra faktiskt, dessutom är min morbror med i den så lite stolt är man faktiskt. Han är den skumma snubben som kommer med gröt i första avsnittet haha...
Puss och Kram!♥
Blev en hår bild idag...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design