Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Laserdoooooooome

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade så sjukt kul igår, åkte ju in till Cybertown Fridhelmsplan med tjejkvällen o spelade laserdome. Mitt lag kom sist båda ggr men men det var fånigt kul ändå. Min bästa placering var 6:a av 30st så lite stolt var man ju haha, trots att jag typ sprang runt som en virrig höna.
Idag gick Tove, Siri, Milena o Norma hit o så pluggade vi tsm, fast det var långt ifrån allt vi gjorde men det låter så mkt proffsigare att skriva att vi pluggade så vi säger det...
Puss och Kram!♥
 Norma, Siri och Tove hade lite kul på väg hem ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design