Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

No sugar please

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Kussarna åkt hem i förmiddags så det har varit en lugn dag idag. Pluggade lite kemi då vi har prov i veckan och hämtade Märta på ett kalas samt var ledare på hennes gympa as usual imorse, tja det var väl min dag typ haha.
Beställde även en spot-bh från Ida som sålde t sin klassresa el.dyl. så den skulle komma nån gång innan jul eller så haha. På tal om de så har jag satt upp ett mål för mig själv att fram t vi åker t London så ska jag inte äta godis,kakor aa ni fattar. Kommer fan inte klara det är värsta godisgrisen men det ska gå!!!
Puss och Kram!♥ 
Hade på mig en tisha från bästa Pull & Bear idag



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design