Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

That water will bring u joy

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte först o "hämtade upp" farmor och farfar idag i Lindesberg innan vi tsm åkte till Loka Brunn och åt lunch med mormor o morfar som kom upp dit som en överraskning för farmor för vi andra visste om det, så mysigt! ^_^
Sitter i soffan nu o kollar på körslaget som jag tycker är riktigt tråkigt faktiskt men Märtis gillare så det blev det ikväll, tänkte gå upp till kvällis men är lite hängig så jag sattande hemma idag. Vill inte missa skolan mån/tisdag då vi har studiedag så aa.
Puss och Kram!♥
 Märta, mamma, jag, farmor, farfar o Malte innan vi åkte ^_^
 Efter lunchen fikade vi i "salongen"



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design