Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Doctor doctor

Skrivet:    ·  Allmänt
Var som sagt och "kollade upp mig" hos doktorn idag och fick några salvor utskriva som jag ska smörja in mig med. Så himla jobbigt att vara torr men har varit det alltid lix, som man kan väl säga att jag vant mig...
Gjorde banan-pannkakor när jag kom hem och så pluggade jag lite till. Har provet imorrn men jag orkar verkligen INTE, känns dock som att jag kan det mesta.
Aja ha det bäst!
Puss och Kram!♥
 Så himla gott ju. Receptet hittar ni hääääär. ^_^
 I sjukhus korridoren...
♡Ella♡
Skrivet: 2013-09-26,  kl. 21:17:44

Hardu ask.fm?

Svar: Ja det har jag. Där heter jag tilda_baam ❤️
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design