Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Friendos again

Skrivet:    ·  Allmänt
Mötte upp Frida som sagt idag så åkte vi in till Gallerian och hängde. Så himla mysigt, gick runt i alla affärer och kollade, testade och satte ihop outfits såklart. ^_^
Råkade hamna på Youghurt Shoppen oxå så vi mumsade på det innan vi kikade vidare, var jättenära att köpa ett halsband på Glitter man det blev inte så, Frida köpte inte heller nåt utan det var bara en fönstershopping sväng haha.
Är helt slut i huvudet och måste verkligen plugga engelska + SO nu. Så sjukt opeppad!!!!
Puss och Kram!♥
 Testade sjukt snygga kläder på H&M, eller...?
 Mummmmmms i Gallerian! ^_^
♡aina [fotoblogg]♡
Skrivet: 2013-09-16,  kl. 17:24:52 Blogg:  http://ainaphoto.blogg.se

Det där såg riktigt smarrigt ut :D

Svar: Hahha visst gör det! ^_^ ❤
Tilda-Den fluriga tjejen♥

♡Linda♡
Skrivet: 2013-09-16,  kl. 18:33:53 Blogg:  http://fames.se/lindasfoto

Gott!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design