Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

My thoughts refuses to show in words

Skrivet:    ·  Allmänt
Vanlig dag i skolan idag, lämnade in matteläxan vi fick för ett tag sen och fick typ två nya läxor som jag borde kolla på/göra nu men det kan jag nog göra sen...
Gick till en pizzeria nära skolan efter att vi slutat med 8 andra tjejer och fick varsin klubba, hängde typ utanför sen aslänge och bara pratade. Kul att ha fått lite kompisar i andra klasser nu och även nya i min klass såklart haha.
Bilder på kläderna jag köpte kommer upp snart!
Puss och Kram!♥
 Några av tjejerna på väg hem... ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design