Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Study all day, all night

Skrivet:    ·  Allmänt
Näe inte riktigt men typ...
Kom hem vid halv tre tiden, gjorde mellis och satte mig sedan för att plugga NO, slutade för ca 40min och då hade jag pluggat non-stop (förutom kvällsmaten och min bensträckare till toan...) är så trött att jag knappt orkar skriva. Varför är det så jobbigt att plugga? Och varför kan jag inte bara kunna allt för?
Ska se om det är nåt bra på TV nu, vid halv tio är det New Girl så då sitter jag bänkad!
Puss och Kram!♥
 That classic pluggbild...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design