Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Fotboll snart

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Har varit hos Elin nu på eftermiddagen med Jossan och Tove. Vi satt ute i solen och åt popcorn, pratade och snapchatade en massa. Hade himla kul och det var verkligen så himla härligt ute på altanen!
Nu sitter jag på golvet i matrummet medan mamma dukar farm tsm med våra gäster typ haha. Vi ska snart äta tacos och sen efter maten ska jag möta upp Elin igen för att gå på Tove och Jossans fotbollsmatch. Var så länge sedan sist, tror att det var förra hösten elr nåt sånt så aa. Var dags lixom :)
Puss och Kram!♥
 Lite halvskev OOTD men men. Jacka: Uniqlo    Skjorta: Hollister    Jeans: Cubus



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design