Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Hälsat på gammelmormor

Skrivet:    ·  Allmänt
Målade och pysslade hela dagen igår med morfar. De har en liten "gäststuga" eller vad man nu ska kalla det nere på tomten som vi målade, blev även lite nytt till altanräcket där.
Har precis varit och hälsat på gammelmormor. Hon är rätt snurrig oså, så att ist för att hon kommer hit i påsk med en massa människor som springer huller om buller åkte jag, mamma (som kom hit imorse) Erland, Märta och mormor och hälsade på henne i hennes lägenhet. Det var himla mysigt, kollade på massa gamla bilder och skrattade tills jag grät :).
Puss och Kram!♥
 Classic påskbild ^_^
Det blev en bild på traktorn också...
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design