Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Nagelmålning

Skrivet:    ·  Allmänt
Var en sväng i Sickla med mamma idag, nu är hon nämligen på inflyttningsfest hos en gammal kompis så hon och jag var o köpte inflyttingspresent där. Var även inne på Cubus (nya favvisen nu, to die for grejer överallt!) där fick med mej ett par vita jeans. Behövt nya i typ 1år eller nåt sånt haha.
Ikväll ska jag och pappa laga mat, var grovt sugen på hamburgare så blev det. Han har dessutom köpt Frisco bröd så jag kommer va glad hela kvällen. Åt det första gg ute på Trinntorp (Ida o Alvas sommarhus) o blev in löv så äter jag på Max ska det va frisco bröd :)
Puss och Kram!♥
 Blev lite fler nagellack men såhär såg det ut när jag började måla naglarna
 
 Nej jag vet inte heller vad som hände med håret...
 
 Färdigt resultat (Står påsk på högerhanden ^_^)
 
♡olivias | mode, foto & vardag♡
Skrivet: 2014-04-12,  kl. 18:54:53 Blogg:  http://olivias.webblogg.se

så fin blogg du har!

Svar: Tack vad glad jag blir :)
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design