Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Toast löver!

Skrivet:    ·  Allmänt
Pappa har skaffat en USB-sticka nu så har 3g på datan!! Vet att det är mkt om vårt WiFi nu men hoppas ni står ut...
Elin, Clara N, Lovisa o jag gick hit efter skolan o gjorde toast. Har typ sen dess pratat om massa random saker och vet verkligen inte var tiden tog vägen men tiden gick grovt fort iaf. De gick för bara en halvtimme sen elr nåt så har ätit o sitter nu och försöker fatta ngt av vår franska läxa samtidigt som jag lyssnar Little Mix nya låt. Vikket gör det rätt svårt men men har typ 45min på mej innan de är dags på enskedespel.
Puss och Kram!♥
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design