Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gröna Lund!!

Skrivet:    ·  Allmänt, Videoinlägg
Haft en sån sjukt jävla bra dag idag på Grönan! Tove och Jossan ringde mig imorse och undrade om jag kunde följa med så ja kollade lite slappt med mamma och pappa då jag var inställd på ett nej men de sa ja på direkten o en timme senare var vi på väg tsm med Vera oxå.
Har åkt Insane typ 10ggr, Popexpressen 6ggr, Fritt fall tilt 6ggr och så många mer grejer. Lärde typ känna de som jobbade vid alla de attraktionerna vi åkte så många gånger så varje gång vi kom dit sa de typ hej till oss haha. Och nu på kvällen var det jättemånga som gick hem så ett tag satt vi bara och körde runt i Insane, behövde inte ens hoppa ur...
Är helt slut i huvudet nu så måste gå och lägga mej.
Puss och Kram!♥
Jätteskev snapchat bild men de är Vera, Jossan, Tove och jag ^_^
 
Några av alla Tilt bilder...
 
 Sockervaaadd (Jossan o Vera hade redan ätit på sina haha)
 
Vår lunch och grönan från båten ♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design