Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Läskigt blodsockerfall

Skrivet:    ·  Allmänt
Tove sov kvar här inatt efter bion, så imorse (efter att ja väckt henne vid 11) satte vi oss i min säng o kollade på yttligare en film, Divergent. Den va lika bra den här gången och Theo James som spelar den manliga huvudrollen är så extremt snygg man typ dör. Så vi kom inte upp från sängarna förens klockan va typ två....
Jag vet sen tidigare att om jag inte äter ordentligt så får jag blodsockerfall och igår var kanske inte min bästa dag ang mat, åt vanlig frukost, extremt liten lunch osen blev middagen popcorn o godis på bion. Så vid klockan två dagen efter hade min kropp total slut på energi. Vi började fixa smet t amerikanska pannkakor o när jag gjort färdigt smeten va det som att all energi bara försvann. Kroppen blev helt tung, rummet snurrade och jag började få massa vita stjärnor framför ögonen. Lyckades trycka i mig en halv banan o sen tvingade Tove mig att äta nån pannkaka oxå så nu mår jag typ som vanligt men det va så obehagligt och det tog ett par timmar att bli återställd.
Puss och Kram!♥
Gammal bild
♡Maggan♡
Skrivet: 2014-08-13,  kl. 10:34:40

Hej1
Vilken tur att du är frisk igen....man får inte slarva med frukosten, dagens viktigaste mål!! Kram

Svar: Aa laddat upp bättre idag!Kram ♥
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design