Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Med Ida hela dagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Ida kom hit igår på förmiddagen oså var vi här typ hela dagen, pratade om en massa saker, både jättedeepa grejer men oxå så udda saker haha. Sen åt vi lunch o tog en promenad i området, ja hade som en punkt på min bucketlist att skriva sommarhälsningar till folk och det hade jag inte gjort ännu men jag lyckades få med mig Ida på den idén så vi gick runt och lämnade lappar i folks brevlådor typ....
Senare på kvällen åkte vi ut till Trintorp då Idas familjs kulle äta på sjökrogen där tsm med en annan familj men de va så snälla och lät mej följa med så jag åt oxå där. Har cravat efter thaimat i typ ett år (överdrift) och den restuarangen hade bland annat det så jag fick äntligen min thaimat! Va så lycklig hela kvällen haha, sen grillade vi  s`mores och så sov jag där inatt oxå så kom hem för en timme sen typ och då var hela familjen i full färd med att laga mat. Vi ska ha kräftskiva ikväll med några vänner till familjen, något jag oxå cravat efter aslänge så kommer bli en bra kväll ikväll oxå!
Puss och Kram!♥
 Va en jättefin solnedgång vid vattnet
 Matilda och Ida samt min mat ^_^
Vet inte var skärpan är på bilden men men ♥
 
♡Natalie♡
Skrivet: 2014-08-16,  kl. 13:31:24 Blogg:  http://makeupxo.blogg.se

Vilken fin blogg! :)

Svar: Tack :)
Tilda-Den fluriga tjejen♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design