Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Släktkalas för Malte

Skrivet:    ·  Allmänt
I tisdags åkte pappa och Malte hem till sthlm då Malte skulle ha träning på kvällen och dagen efter också, så det är andledningen till att bara ja, mamma o Märta har "hängt" runt. Men sent i förrgårkväll kom de hit iaf för att vi skulle kunna ge Malte frukost på sängen igår då han fyllde 12år. Så 10st (4st från vår familj, mormor o morfar samt Jeppe, Sofie, Erland o Elsie) stegade in i det minsta rummet i hela huset där Malte sover o sjöng för honom, men vi lyckades få det att låta hyfsat bra ändå haha.
Vid kl. 13 typ kom farmor o farfar också hit och då åt vi Pulled Pork (typ det bästa nånsin) till lunch inne i magasinet osen lite senare blev det Toscakladdkaka till fika, fattar ni då matkoman alla hade den dagen? Men vi drog ner till sjön sen, åkte ut med flotten 12pers och hade det dömysigt. När vi kom upp till huset sen spelade vi lite badminton också, jag lyckades få ett getingstick, osen åkte Malte o pappa igen för att Malte skulle ha match idag...
Puss och Kram!♥
 
Mateeeeen
 Elsie matar hönsen, magasinet o ännu mer höns ^_^
 Mamma och Malte ♥
 Farfar o farmor och Jeppe, Märta, Erland, Elsie o Malte när de brottas typ haha. Bilden t höger är ja o Elsie
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design